GSMService.pl
REGULAMIN BRAMKI SMS
Regulamin świadczenia usług komunikacji elektronicznej "Bramka SMS"

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w szczególności na podstawie art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2024, poz. 1513 z późn. zm.). Regulamin wraz z przepisami prawa określa warunki świadczenia usług komunikacji elektronicznej w serwisie „Bramka SMS”.
    2. Niniejszy Regulamin stanowi wzorzec umowy w rozumieniu art. 384 i n. k.c. i został nieodpłatnie udostępniony Użytkownikom przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej pod adresem https://bramka.gsmservice.pl, w sposób umożliwiający jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
    3. Usługi komunikacji elektronicznej w Serwisie „Bramka SMS” są świadczone przez Tomasza Konopkę, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą INTERMEDIA Tomasz Konopka z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Ignacego Paderewskiego 126c, 35-328 Rzeszów, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, legitymującego się numerem NIP: 6871728417 oraz REGON: 180059031, wpisanego do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej pod numerem 9338.
    4. Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
      1. INTERMEDIA – podmiot określony ust. 3;
      2. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zaakceptowała warunki Regulaminu i dokonała rejestracji konta w Serwisie;
      3. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą (w szczególności z INTERMEDIA) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
      4. Konto Użytkownika – indywidualny profil Użytkownika, zawierający dane potrzebne do korzystania z usług komunikacji elektronicznej, w tym login i hasło umożliwiające identyfikację Użytkownika, zapewniające indywidualny dostęp Użytkownika do Panelu Użytkownika oraz przechowujące aktualny stan środków. Użytkownik w ramach Konta Użytkownika może zakładać Konta Zależne i definiować ich uprawnienia.
      5. Konta Zależne – zdefiniowane w ramach Konta Użytkownika dodatkowe i zależne od niego konta, dostępne dla Użytkownika po wprowadzeniu loginu i hasła, umożliwiające realizację czynności w Panelu Użytkownika zgodnie z przyznanymi przez Użytkownika uprawnieniami;
      6. Środki zgromadzone na Koncie Użytkownika – kwota aktualnego limitu konta pochodząca ze zrealizowanych doładowań, kosztów wykorzystanych usług, od której odejmowany jest koszt wiadomości każdorazowo po jej wysłaniu. W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości, środki zgromadzone na Koncie Użytkownika nie stanowią pieniądza elektronicznego w rozumieniu definicji zawartej w art. 2 pkt 2 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/110/WE z dnia 16 września 2009 r. w sprawie podejmowania i prowadzenia działalności przez instytucje pieniądza elektronicznego oraz nadzoru ostrożnościowego nad ich działalnością.
      7. Interfejs API – interfejs przeznaczony dla programistów, umożliwiający zintegrowanie dowolnej aplikacji lub systemu Użytkownika z Serwisem z wykorzystaniem technologii REST, SOAP/WSDL (webservices) lub HTTP. Integracja pozwala na wysyłanie SMS, MMS i RCS oraz odbieranie wiadomości SMS/RCS bezpośrednio z poziomu wykorzystywanej przez Użytkownika aplikacji. Połączenia pomiędzy aplikacją Użytkownika a Serwisem odbywają się za pośrednictwem szyfrowanego połączenia z wykorzystaniem protokołu SSL. Dostęp do API możliwy jest dla wszystkich Użytkowników, którzy wyrażą chęć jego wykorzystania. Przekazanie danych poprzez interfejs API polega na zdalnym wywołaniu odpowiednich metod. Opis poszczególnych metod i sposobów integracji udostępniany jest Użytkownikowi w dokumentacji API dostępnej na stronach Serwisu;
      8. Kanał MAIL2SMS – interfejs umożliwiający wysyłanie wiadomości SMS z poziomu dowolnej skrzynki e-mail przypisanej do konta Użytkownika. Użytkownik może przypisać adresy e-mail z których będzie wysyłał wiadomości bez ograniczeń ilościowych. Szczegółowa instrukcja udostępniana jest Użytkownikowi w dokumentacji API dostępnej na stronach Serwisu. Ten sam adres e-mail może być przypisany wyłącznie do jednego konta Użytkownika;
      9. Serwis – platforma internetowa za pomocą której INTERMEDIA świadczy usługi komunikacji elektronicznej na rzecz Użytkowników, dostępna pod adresem https://bramka.gsmservice.pl.
      10. Panel Użytkownika - zautomatyzowany system stanowiący część Serwisu dostępną wyłącznie dla uwierzytelnionego Użytkownika, przeznaczony do zarządzania Kontem Użytkownika, zarządzania Polami nadawcy, przeglądania raportów i rozliczeń, wysyłania i odbierania wiadomości, udostępniany pod adresem: https://panel.gsmservice.pl.
      11. Regulamin – Niniejszy regulamin świadczenia usługi komunikacji elektronicznej w serwisie „Bramka SMS”.
      12. Znaki specjalne – znaki nie zawarte w poniższej liście: @£$¥èéùìòÇØøÅå_^{}\[~]|ÆæßÉ!"#¤%&'()*+,-./:;<=>?0123456789 ABCDEFGHIJKLMNOP QRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyzÄÖÑܧ¿a-zäöñüà oraz spacja i enter.
      13. Operator – dowolny operator telekomunikacyjny, agregator lub integrator, z którym INTERMEDIA współpracuje w celu świadczenia usług komunikacji elektronicznej.
      14. Użytkownik Końcowy/Odbiorca – podmiot korzystający z publicznie dostępnej usługi komunikacji elektronicznej (zwyczajowo odbiorca wiadomości).
      15. Pole nadawcy – alfanumeryczny identyfikator nadawcy wiadomości, składający się z kombinacji liter i/lub cyfr. Pole Nadawcy może składać się maksymalnie z 11 znaków. Dopuszczalne znaki w Polu Nadawcy to: a-z A-Z 0-9 ! @ # % & * - + _ oraz spacja, przy czym nie mogą to być same cyfry. Pole Nadawcy wymaga aktywacji przez INTERMEDIA bądź Operatora. W przypadku wykorzystania nazwy firmy bądź innego znaku (w szczególności zastrzeżonego), INTERMEDIA może poprosić o dostarczenie dodatkowych oświadczeń bądź dokumentów potwierdzających prawo Użytkownika do posługiwania się daną nazwą. Aktywacja Pola zależy od wyników analizy i swobodnego uznania INTERMEDIA bądź Operatora, który może odrzucić Pole Nadawcy. Aktywacja Pola Nadawcy przez niektórych Operatorów może podlegać dodatkowym ograniczeniom oraz skutkować naliczeniem dodatkowych opłat, o czym INTERMEDIA poinformuje Użytkownika przed ich naliczeniem.
      16. Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.
      17. RODO – ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych właściwe dla Rzeczpospolitej Polskiej, z późniejszymi zmianami, w tym przepisy wdrażające lub uzupełniające.
      18. Przepisy Komunikacji Elektronicznej – Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1972 (Europejski Kodeks Łączności Elektronicznej) oraz wszelkie jej implementacje w prawie krajowym, jak również inne właściwe prawo Unii Europejskiej lub krajowe regulujące sektor telekomunikacyjny i komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo Komunikacji Elektronicznej (Dz.U.2024, poz. 1221 z późn. zm.) oraz ustawa o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej (Dz.U.2023, poz. 1703 z późn. zm.).
      19. Cookies – niewielkie pliki tekstowe, zapisywane w celu utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej stronie wpisywać nazwy Użytkownika i hasła oraz w celu tworzenia statystyk korzystania z Serwisu. Pliki te nie gromadzą danych osobowych Użytkownika, nie zmieniają konfiguracji jego komputera, nie służą do instalowania bądź deinstalacji jakichkolwiek programów komputerowych, wirusów lub trojanów, nie ingerują w integralność systemu bądź danych Użytkownika, nie są przetwarzanie przez inne serwisy internetowe i mogą być w każdym momencie usunięte przez Użytkownika.
    5. Użytkownik może szybko i efektywnie kontaktować się z INTERMEDIA poprzez wiadomości e-mail pod adresem: bramka@gsmservice.pl, w dni robocze w godz. 9-16. Adres do korespondencji: INTERMEDIA, ul. Ignacego Paderewskiego 126c, 35-328 Rzeszów.
  2. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

    1. W celu korzystania z usług komunikacji elektronicznej świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Użytkownik powinien posiadać:
      1. przeglądarkę internetową: Chrome w wersji nie starszej niż 52 lub Mozilla Firefox w wersji nie starszej niż 54 lub Opera w wersji nie starszej niż 39 lub Edge w wersji nie starszej niż 14 lub Safari w wersji nie starszej niż 10.1,
      2. włączoną obsługę Java Script,
      3. aktywny adres e-mail.
    2. Warunkiem świadczenia usług komunikacji elektronicznej określonych w Regulaminie jest dokonanie rejestracji konta Użytkownika w Serwisie na stronie https://panel.gsmservice.pl/rejestracja i potwierdzenie zapoznania się z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz jego przestrzegania.
  3. REJESTRACJA, ZAWARCIE UMOWY I ROZWIĄZANIE UMOWY

    1. Rejestracja konta jest dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Użytkownika tworzone jest indywidualne Konto Użytkownika.
    2. Użytkownik, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny podając:
      1. Login (dowolna fantazyjnie wybrana nazwa Konta Użytkownika, max 30 znaków alfanumerycznych),
      2. Hasło do Konta Użytkownika,
      3. Aktywny adres e-mail,
      4. Numer telefonu komórkowego.
    3. Ponadto, jeżeli Użytkownik jest Konsumentem do rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych:
      1. Imię i nazwisko,
      2. Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, państwo),
      3. Numer PESEL, bądź numer paszportu dla cudzoziemców nieposiadających numeru PESEL.
    4. Jeżeli Użytkownik nie jest Konsumentem do rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych:
      1. Firma,
      2. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP bądź VAT-EU),
      3. Adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, państwo),
      4. Imię i nazwisko osoby do kontaktu.
    5. Po dokonaniu rejestracji i akceptacji regulaminu na podany przez Użytkownika numer telefonu zostanie wysłany kod jednorazowy. Przepisanie otrzymanego kodu jednorazowego do formularza kończy proces rejestracji Użytkownika i stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
    6. INTERMEDIA jest uprawniona do weryfikacji danych Użytkownika zapisanych na Koncie Użytkownika. W przypadku niezgodności danych rozliczeniowych Użytkownika z danymi ujawnionymi w bazie GUS, INTERMEDIA jest uprawniona do korekty tych danych na Koncie Użytkownika.
    7. INTERMEDIA dokonuje weryfikacji danych i pełnej aktywacji zarejestrowanego Konta Użytkownika w terminie do 24h od momentu rejestracji.
    8. INTERMEDIA może odmówić aktywacji konta Użytkownika jeżeli zachodzą przypadki określone w ust. 14.
    9. Na zasadach określonych w niniejszym §. zawierana jest umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, na podstawie której tworzone jest Konto Użytkownika typu PRE-PAID.
    10. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
    11. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
    12. Polecenie przez Użytkownika usunięcia Konta Użytkownika typu PRE-PAID jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy.
    13. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Użytkownika może zostać złożone przez przesłanie jego treści z adresu e-mail zapisanego jako „do kontaktu” na Koncie Użytkownika lub poprzez samodzielne usunięcie Konta Użytkownika w Panelu Użytkownika.
    14. INTERMEDIA może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:
      1. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Serwisu,
      2. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
      3. otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,
      4. uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Użytkownika o zamiarze zawieszenia Konta Użytkownika/odmowy aktywacji konta,
      5. Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych, spamu, phisingu, smishingu,
      6. Użytkownik w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
      7. podane przez Użytkownika dane adresowe budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail,
      8. Użytkownik dopuścił się naruszenia §6 ust. 6 Regulaminu.
    15. Ponadto INTERMEDIA zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w przypadku braku aktywności Użytkownika w okresie ostatnich 6 miesięcy. Za brak aktywności Użytkownika uważa się łącznie:
      1. brak logowania się Użytkownika do Panelu Użytkownika przez okres 6 miesięcy,
      2. brak wysyłki dowolnej wiadomości SMS/MMS/RCS przez okres 6 miesięcy.
    16. W szczególnych przypadkach uzgodnionych indywidualnie z Użytkownikiem, INTERMEDIA może wydłużyć okres ważności konta terminowo lub bezterminowo.
    17. Przed wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także w przypadkach naruszeń Regulaminu mniejszej wagi INTERMEDIA może zawiesić Konto Użytkownika i Konta zależne na czas określony, nie dłuższy niż 7 dni. Zawieszenie Konta Użytkownika i kont zależnych polega na ograniczeniu możliwości korzystania z usług. O przyczynie zawieszenia Użytkownik zostanie powiadomiony pocztą e-mail lub telefonicznie. Decyzja o zawieszeniu Konta Użytkownika zostanie cofnięta w razie ustania lub wyjaśnienia przyczyny zawieszenia.
    18. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez INTERMEDIA zostanie złożone poprzez przesłane jego treści na adres e-mail zapisany na Koncie Użytkownika jako „do kontaktu”.
    19. Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Użytkownikowi dostępu do Konta Użytkownika, Kont zależnych oraz jego usunięciem.
    20. W granicach dopuszczalnych przez przepisy prawa, INTERMEDIA nie zwraca równowartości niewykorzystanych środków znajdujących się przed rozwiązaniem Umowy na koncie Użytkownika, ani też jakiejkolwiek płatności lub kosztów, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej lub Użytkownik jest Konsumentem.
  4. USŁUGI KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

    1. Usługi komunikacji elektronicznej świadczone w Serwisie pozwalają na:
      1. wysyłanie wiadomości SMS (SMS PRO, SMS ECO, 2Way SMS),
      2. wysyłanie wiadomości MMS,
      3. wysyłanie wiadomości RCS,
      4. odbierania wiadomości: SMS.
    2. Wiadomości mogą być wysyłane z poziomu Panelu Użytkownika jak i za pośrednictwem Interfejsu API lub kanału MAIL2SMS.
    3. Usługi wysyłania wiadomości obejmują przetworzenie i kompresję wiadomości zgodnie z ich rodzajem, przekazanie ich na indywidualne żądanie Użytkownika do właściwego Operatora przy użyciu sieci telekomunikacyjnej (w rozumieniu Prawa Komunikacji Elektronicznej), a następnie odebranie od Operatora raportu doręczenia i zarejestrowaniu statusu tych wiadomości na Koncie Użytkownika i kontach zależnych.
    4. Usługa wysyłania wiadomości SMS umożliwia Użytkownikowi wysłanie wiadomości SMS pod dowolny numer telefonu komórkowego na świecie, przy czym numer musi znajdować się w sieci wymienionej na stronie https://bramka.gsmservice.pl/obslugiwane-sieci. Parametry wysyłanych wiadomości mogą zostać określane przez Użytkownika przy użyciu formularza w Panelu Użytkownika, jak również mogą być przekazywane za pośrednictwem Interfejsu API. Numery mogą być wprowadzane pojedynczo lub grupowo (np. importując je z pliku) – wówczas pojedyncza wiadomość może być wysłana jednocześnie do wielu odbiorców. Wiadomości SMS mogą być również wysyłane z dowolnego konta e-mail poprzez kanał MAIL2SMS.
    5. Użytkownik może wysłać następujące rodzaje wiadomości SMS:
      1. SMS PRO – wiadomość wysyłana na polskie bądź zagraniczne numery komórkowe Odbiorców. Użytkownik może wskazać własne Pole nadawcy wiadomości o ile Operator numeru odbiorcy obsługuje taką funkcjonalność (w innym wypadku wiadomość zostanie wysłana z domyślnym Polem Nadawcy danego Operatora bądź numerycznym Polem Nadawcy albo może nie zostać wysłana).
      2. SMS ECO – wysyłana wyłącznie na numery komórkowe polskich Operatorów. Wiadomość z najniższym priorytetem – doręczenie do odbiorcy/-ów następuje możliwie szybko, lecz bez jakiejkolwiek gwarancji czasowej. W przypadku dużego globalnego natężenia wysyłanych wiadomości, może zostać doręczona z opóźnieniem. Wiadomość jest wysyłana z puli numerów lub z polem nadawcy określonym przez INTERMEDIA, bez możliwości dokonania jakiegokolwiek wyboru przez Użytkownika w tym zakresie.
      3. 2Way SMS – wysyłana wyłącznie na numery komórkowe polskich Operatorów. Wiadomość jest wysyłana z puli numerów należących do INTERMEDIA (odbiorca może na nią odpowiedzieć w ciągu 24h), bądź ze stałego numeru w przypadku wykupienia przez Użytkownika opcjonalnej usługi numeru dedykowanego (odbiorca może na nią odpowiedzieć w dowolnej chwili). Odpowiedź trafia do skrzynki odbiorczej na Koncie Użytkownika i/lub kontach zależnych oraz może zostać przekazana dalej na adres e-mail, SMSem na wskazany numer telefonu lub na zdefiniowany adres Callback URL za pośrednictwem interfejsu API.
    6. Wiadomości SMS, o których mowa w ust. 5, mogą być wysyłane w wariancie FLASH (otwierają się automatycznie na telefonie odbiorcy po doręczeniu) lub w formacie UNICODE (posiadają znaki specjalne, w tym polskie znaki diakrytyczne) albo GSM-7 (bez znaków specjalnych, w tym bez polskich znaków diakrytycznych), przy czym:
      1. pojedyncza wiadomość SMS w formacie GSM-7 może składać się ze 160 znaków. Znaki ^ { } [ ] ~ \ | oraz „enter” liczone są jak 2 znaki. Jeżeli treść wiadomości przekracza 160 znaków wówczas wiadomość jest dzielona przed wysłaniem, wysyłana w częściach i ponownie łączona na telefonie odbiorcy w jedną długą wiadomość. W takim przypadku pobierana opłata równa się iloczynowi ceny i liczby części na jakie wiadomość została podzielona:
        1. do 160 znaków - 1 SMS
        2. do 306 znaków – 2 SMS
        3. do 459 znaków – 3 SMS
        4. do 612 znaków – 4 SMS
        5. do 765 znaków – 5 SMS
        6. do 918 znaków – 6 SMS
      2. pojedyncza wiadomość SMS w formacie UNICODE może składać się z 70 znaków. Jeżeli treść wiadomości przekracza 70 znaków wówczas wiadomość jest dzielona przed wysłaniem, wysyłana w częściach i ponownie łączona na telefonie odbiorcy w jedną wiadomość. W takim przypadku pobierana opłata równa się iloczynowi ceny i liczby części na jakie wiadomość została podzielona:
        1. do 70 znaków - 1 SMS
        2. do 134 znaków – 2 SMS
        3. do 201 znaków – 3 SMS
        4. do 268 znaków – 4 SMS
        5. do 335 znaków – 5 SMS
        6. do 402 znaków – 6 SMS
    7. Wiadomości SMS PRO oraz 2Way SMS kierowane do polskich Odbiorców, mogą być wysyłane z dodatkowym znacznikiem „Speed”. Są one wysyłane z najwyższym priorytetem, dedykowanym kanałem zapewniającym natychmiastowe ich doręczenie. Opcja „Speed” jest dostępna dla pojedynczych wiadomości transakcyjnych. Nie jest dopuszczalne wysyłanie treści marketingowych oraz masowych. Cena wiadomości ze znacznikiem Speed jest obliczona z wykorzystaniem mnożnika 1,5x.
    8. Maksymalna całkowita długość wiadomości SMS to 918 znaków (w przypadku kodowania GSM-7) lub 402 znaki (w przypadku UNICODE).
    9. Usługa wysyłania wiadomości MMS umożliwia Użytkownikowi wysłanie wiadomości MMS pod dowolny numer telefonu komórkowego w Polsce, rozpoczynający się od prefiksu „+48”. Wiadomości mogą być definiowane przez Użytkownika przy użyciu formularza w Panelu Użytkownika, jak również mogą być przekazywane za pośrednictwem Interfejsu API. Użytkownik ma możliwość dołączenia do wiadomości elementów multimedialnych (zdjęcia, klipy wideo, klipy muzyczne, dokumenty itp.) Użytkownik może wprowadzić jeden lub więcej numerów odbiorców. Numery mogą być wprowadzane pojedynczo lub grupowo (np. importując je z pliku) – wówczas pojedyncza wiadomość może być wysłana jednocześnie do wielu odbiorców. Wiadomości MMS nadawane są z puli numerów należących do INTERMEDIA. Maksymalny rozmiar pojedynczej wiadomości nie może przekroczyć 300KB. W przypadku przekroczenia maksymalnego rozmiaru wiadomości opłata jest pobierana za każde rozpoczęte 300KB.
    10. Usługa odbierania wiadomości SMS umożliwia odbieranie wiadomości SMS. Usługa zostaje aktywowana po zakupie subskrypcji na numer dedykowany lub numer z prefiksem dedykowanym. Abonament za subskrypcję może być miesięczny, półroczny lub roczny:
      1. Numer dedykowany – 9-cio cyfrowy numer telefonu do wyłącznej dyspozycji Użytkownika. Wszystkie wiadomości odebrane pod tym numerem trafiają do skrzynki odbiorczej na koncie Użytkownika i kontach zależnych, mogą być wysłane na wskazany e-mail, SMSem na wskazany numer telefonu lub przekazane na zdefiniowany adres Callback URL za pośrednictwem interfejsu API.
      2. Numer z prefiksem – usługa uruchamiana jest na współdzielonym numerze telefonu. Użytkownik może wskazać dowolny prefiks (słowo). Wszystkie wiadomości odebrane pod tym numerem, które w treści jako pierwsze słowo posiadają ten prefiks trafiają do skrzynki odbiorczej na koncie Użytkownika i kontach zależnych, mogą być wysłane na wskazany e-mail, SMSem na wskazany numer telefonu lub przekazane na zdefiniowany adres Callback URL za pośrednictwem interfejsu API.
  5. ROZLICZENIA I PŁATNOŚCI

    1. Usługi komunikacji elektronicznej w serwisie „Bramka SMS” są odpłatne. Rozliczenia pomiędzy INTERMEDIA a Użytkownikiem z tytułu świadczonych usług komunikacji elektronicznej w Serwisie mogą mieć charakter PRE-PAID (płatność przed skorzystaniem z Usługi) lub POST-PAID (płatność po skorzystaniu z Usługi).
    2. Dla nowych Użytkowników w procesie rejestracji tworzone jest Konto Użytkownika typu PRE-PAID. Możliwa jest zmiana formy rozliczeń i płatności na POST-PAID poprzez zawarcie dodatkowej dedykowanej umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej w wariancie POST-PAID. Możliwość zawarcia takiej umowy jest oceniana indywidualnie przez INTERMEDIA na wniosek Użytkownika.
    3. W celu skorzystania z usług konieczne jest uprzednie doładowanie Konta Użytkownika dowolną kwotą, nie mniejszą jednak niż 10 zł brutto. Kwotę, o której mowa w zdaniu poprzednim Użytkownik może w całości wykorzystać na wysyłanie wiadomości.
    4. W granicach dopuszczalnych przez przepisy prawa, środki znajdujące się na koncie Użytkownika nie podlegają zamianie, zwrotowi, ani transferowi na inne Konto.
    5. Użytkownik po wprowadzeniu kwoty doładowania konta dokonuje płatności dostępnymi kanałami płatności. Konto jest zasilane kwotą netto płatności.
    6. Obsługę płatności w Serwisie realizuje firma PayPro S.A., prowadząca system Dotpay.pl i Przelewy24.pl, firma PayU S.A. prowadzącą system PayU.pl, firma mElements S.A. świadcząca usługę paynow.com. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro jest PayPro S.A. oraz PayU S.A.
    7. Po pozytywnej autoryzacji płatności PayPro S.A., PayU S.A., lub mElements S.A. wysyła Użytkownikowi pocztą elektroniczną potwierdzenie realizacji płatności.
    8. Faktury VAT wystawiane są w ciągu 7 dni od dnia zaksięgowania płatności i są dostępne w formacie PDF w sekcji "Historia Faktur i płatności" po zalogowaniu się na Konto Użytkownika na co wyraża on zgodę.
    9. Postanowienia §5 ust. 3-8 mają zastosowanie dla rozliczeń PRE-PAID. W przypadku rozliczeń typu POST-PAID szczegółowe zasady rozliczeń określone są w dedykowanej Umowie o świadczenie usług komunikacji elektronicznej w wariancie POST-PAID.
    10. Po wysłaniu każdej wiadomości ze stanu Konta Użytkownika odejmowana jest kwota stanowiąca koszt tej wiadomości zgodnie z cennikiem usług. Szczegółowy cennik dostępny jest na stronie https://bramka.gsmservice.pl/cennik-wysylanie-sms.
    11. Pozostałe koszty nabycia dostępu do opcjonalnych usług Serwisu określa aktualny cennik podany do wiadomości na stronach internetowych Serwisu.
    12. INTERMEDIA zastrzega sobie prawo do zmiany cennika Usług, w szczególności w przypadku zmiany wysokości opłat przez poszczególnych Operatorów. W takim przypadku INTERMEDIA poinformuje Użytkownika o zmianach poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres podany w Koncie Użytkownika. Nowy cennik wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia otrzymania wiadomości, chyba że w tym terminie Użytkownik wypowie umowę.
  6. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

    1. INTERMEDIA stale monitoruje prawidłowe działanie platformy, a w przypadku awarii jednej z sieci w miarę możliwości technicznych umożliwi dostarczenie wiadomości przez innego alternatywnego Operatora.
    2. Serwis jest stale monitorowany i chroniony przed dostępem osób nieuprawnionych.
    3. INTERMEDIA nie prowadzi informacji o numerach telefonicznych Użytkowników.
    4. Użytkownik jest zobowiązany zachować w tajemnicy i zabezpieczyć login oraz hasło dostępu do Konta Użytkownika i kont zależnych w taki sposób, aby nie miały do nich dostępu osoby nieuprawnione.
    5. Użytkownik jest zobowiązany podejmować wszelkie odpowiednie działania celem zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem do Konta Użytkownika, usług komunikacji elektronicznej oraz treści. W przypadku udostępnienia danych dostępu do Konta osobom trzecim, Użytkownik odpowiada na zasadzie ryzyka za wszelkie skutki takiego udostępnienia.
    6. Użytkownik zobowiązany jest powstrzymać się od nadużywania środków komunikacji elektronicznej w szczególności:
      1. wykorzystywania Serwisu w sposób niezgodny z polskim oraz europejskim prawem;
      2. wskazywania nieprawdziwego bądź wprowadzającego w błąd oznaczenia nadawcy;
      3. wykorzystywania w polu nadawcy danych identyfikujących osoby trzecie (nazwy firm, znaków towarowych, imion i nazwisk, pseudonimów, numerów telefonów, adresów e-mail, itp.), chyba że Użytkownik posiada wyraźną zgodę takiej osoby na wysłanie wiadomości w jej imieniu;
      4. rozsyłania treści sprzecznych z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołującymi do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także naruszających prawa osób trzecich;
      5. kierowania wiadomości do odbiorców, którzy nie wyrazili wymaganej przepisami prawa zgody na ich otrzymanie, wycofali taką zgodę lub sprzeciwili się otrzymywaniu wiadomości;
      6. wykorzystywania Serwisu do wysyłania wiadomości zawierających niezamówioną informację handlową w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, spamu oraz wysyłania wiadomości, których przedmiotem są gry losowe lub zakłady wzajemne w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 19.11.2009 r. o grach hazardowych;
      7. wysyłania treści, które mają charakter phishingu lub smishingu t.j. wiadomości, których nadawca podaje się za podmiot, którym nie jest, ani w imieniu którego nie ma prawa działać;
      8. kierowania na jeden numer telefonu więcej aniżeli 20 wiadomości w ciągu kolejnych 60 sekund;
      9. wysyłania wiadomości promujących usługi Premium SMS/Premium rate (SMSy o podwyższonym koszcie);
      10. dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych następujących treści:
        1. powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych INTERMEDIA lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną;
        2. naruszających dobra INTERMEDIA, osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub obyczajowe a także niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa obowiązujących w miejscu wysyłki lub miejscu, do którego wiadomość jest kierowana;
    7. Wszelkie koszty oraz straty poniesione w wyniku naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego rozdziału pokrywa w całości Użytkownik.
  7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

    1. INTERMEDIA nie ponosi odpowiedzialności za niżej określone zdarzenia, chyba że ich wystąpienie było skutkiem zawinionego działania lub rażącego niedbalstwa ze strony INTERMEDIA:
      1. problemy w funkcjonowaniu Serwisu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej;
      2. problemy w funkcjonowaniu Serwisu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, którym INTERMEDIA przy zachowaniu należytej staranności nie mogła zapobiec, w szczególności w przypadku wystąpienia problemów w funkcjonowaniu Serwisu związanych z jakością usług świadczonych bezpośrednio przez Operatorów, awarii czy wadliwego funkcjonowania Systemów Teleinformatycznych;
      3. skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie hasła dostępu do Panelu Użytkownika bądź API;
    2. INTERMEDIA nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym bądź niezgodnym z postanowieniami niniejszego Regulaminu korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu.
    3. INTERMEDIA nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku przetwarzania danych osobowych przez Użytkownika. W razie powstania tego rodzaju roszczeń Użytkownik zobowiązuje się do ich niezwłocznego zaspokojenia a w przypadku, gdyby do ich zaspokojenia zobowiązana została INTERMEDIA - do niezwłocznego zwolnienia go od ww. obowiązku;
    4. INTERMEDIA nie jest odpowiedzialna za szkody pośrednie, w tym także za utracone korzyści lub zyski.
    5. Wyłączenia odpowiedzialności, o których mowa w ust. 1 pkt b) i c) nie mają zastosowania w przypadku, gdy stroną umowy jest Konsument.
    6. Całkowita i maksymalna odpowiedzialność INTERMEDIA wobec Użytkownika, wynikająca ze stosunku prawnego objętego Umową, a także w każdym innym przypadku, w którym zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin, w każdym dwunastomiesięcznym okresie, nie może w żadnym razie przekroczyć kwot opłaconych przez Użytkownika (kwot zasileń/kwot wszelkich usług) w okresie dwunastu kolejnych miesięcy poprzedzających zdarzenie, które pociąga za sobą odpowiedzialność, pomniejszonych o dotyczące Użytkownika koszty operatorskie oraz podatki w tym okresie.
    7. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za rodzaj, formę, treść i charakter wiadomości wysyłanych za pośrednictwem Serwisu i użytego pola nadawcy.
    8. Użytkownik zwalnia INTERMEDIA z odpowiedzialności za wszelką szkodę, stratę, koszty, wydatki i inne roszczenia, wynikające z twierdzeń osoby trzeciej, że korzystanie przez Użytkownika z jakiegokolwiek utworu zależnego stworzonego w związku z korzystaniem z treści lub usług, stanowi naruszenie jakichkolwiek praw własności intelektualnej. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za rodzaj, treść, jakość i organizację swoich usług, włączając treść wysyłanych wiadomości. Odpowiedzialność Użytkownika za naruszenie Umowy nie jest w żaden sposób ograniczona, chyba że wymaga tego prawo właściwe.
    9. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie może być rozumiane jako wyłączające lub ograniczające prawa INTERMEDIA do dochodzenia w pełnej wysokości roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  8. WYŁĄCZENIE RĘKOJMI

    1. INTERMEDIA dokłada wszelkich starań, aby realizowane wysyłki wiadomości SMS/MMS przebiegały prawidłowo, ale nie gwarantuje doręczenia każdej wiadomości do odbiorcy, szczególnie w następujących sytuacjach:
      1. Odbiorca wiadomości miał wyłączony telefon,
      2. Skrzynka odbiorcza SMS-ów w telefonie odbiorcy była przepełniona,
      3. Odbiorca był poza zasięgiem sieci GSM,
      4. Wiadomość została zablokowana na podstawie zapisów Ustawy z dnia 28 lipca 2023 r. o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej (Dz.U.2023, poz. 1703 z późn. zm.).
      5. Numer telefonu odbiorcy został przeniesiony do innego Operatora, przy czym w bazie numerów przeniesionych informacja ta nie została prawidłowo odnotowana.
      6. Telefon odbiorcy był zalogowany do innej sieci (znajdował się w roamingu).
    2. INTERMEDIA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niedostarczenia wiadomości SMS/MMS Użytkownikowi końcowemu ani za prawidłowe rozliczenie transakcji przez Operatorów, a jedynie za dostarczenie SMS do właściwego Operatora. Użytkownik wyraża zgodę i akceptuje, że Wiadomości mogą nie zostać doręczone do zamierzonego odbiorcy, oraz że Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie ryzyka związane z korzystaniem z Usług. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy stroną umowy jest Konsument.
    3. W granicach dopuszczalnych przepisami prawa, INTERMEDIA wyłącza wszelkie gwarancje i rękojmię, wyraźne oraz dorozumiane, ustawowe lub inne, włączając bez ograniczeń gwarancje i rękojmię w zakresie funkcjonalności, przydatności do określonego celu lub braku naruszenia.
  9. TAJEMNICA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

    1. INTERMEDIA zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przestrzega tajemnicy komunikacji elektronicznej obejmującej w szczególności dane dotyczące Użytkownika; treść indywidualnych komunikatów elektronicznych; dane transmisyjne, które oznaczają dane przetwarzane dla celów przekazywania komunikatów w sieciach telekomunikacyjnych lub naliczania opłat za usługi komunikacji elektronicznej, w tym dane lokalizacyjne, które oznaczają wszelkie dane przetwarzane w sieci telekomunikacyjnej lub w ramach usług komunikacji elektronicznej wskazujące położenie geograficzne urządzenia końcowego użytkownika publicznie dostępnych usług komunikacji elektronicznej; dane o lokalizacji, które oznaczają dane lokalizacyjne wykraczające poza dane niezbędne do transmisji komunikatu elektronicznego lub wystawienia rachunku; dane o próbach uzyskania połączenia między zakończeniami sieci, w tym dane o nieudanych próbach połączeń, oznaczających połączenia między telekomunikacyjnymi urządzeniami końcowymi lub zakończeniami sieci, które zostały zestawione i nie zostały odebrane przez Użytkownika końcowego lub nastąpiło przerwanie zestawianych połączeń.
    2. INTERMEDIA oświadcza, iż nie zapozna się, nie będzie utrwalała, przechowywała, przekazywała lub w inny sposób wykorzystywała danych objętych tajemnicą komunikacji elektronicznej nadawcy i odbiorcy komunikatu, chyba że:
      1. będzie to przedmiotem usługi lub będzie to niezbędne do jej wykonania;
      2. nastąpi za zgodą nadawcy lub odbiorcy, których dane te dotyczą;
      3. dokonanie tych czynności jest niezbędne w celu rejestrowania komunikatów i związanych z nimi danych transmisyjnych, stosowanego w zgodnej z prawem praktyce handlowej dla celów zapewnienia dowodów transakcji handlowej lub celów łączności w działalności handlowej;
      4. będzie to konieczne z innych powodów przewidzianych ustawą lub przepisami odrębnymi (w szczególności Ustawą o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej).
    3. Podmioty działające w imieniu INTERMEDIA, które uczestniczą w realizacji Usługi, mogą zapoznać się z treścią przekazu wyłącznie w przypadkach przewidzianych przepisami prawa oraz w zakresie niezbędnym dla realizacji danej usługi, wynikającym z technologii jej świadczenia.
    4. INTERMEDIA oświadcza, że zachowa należytą staranność, w zakresie uzasadnionym względami technicznymi lub ekonomicznymi, przy zabezpieczaniu urządzeń telekomunikacyjnych, sieci telekomunikacyjnych oraz zbiorów danych przed ujawnieniem tajemnicy komunikacji elektronicznej.
    5. INTERMEDIA nie ingeruje w żaden sposób w treść wiadomości rozsyłanych przez Użytkownika z wykorzystaniem Serwisu. INTERMEDIA może jedynie dokonać podziału wiadomości SMS na zasadach określonych w §4 ust. 6. Podzielenie wiadomości ma charakter automatyczny, techniczny i w żaden sposób nie wpływa na zawartość treści wiadomości.
  10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POWIERZENIE DANYCH OSOBOWYCH

    1. INTERMEDIA traktuje kwestie ochrony i bezpieczeństwa Danych Osobowych z należytą starannością i chroni dane osobowe Użytkowników w zakresie w którym stanowią one dane osobowe w rozumieniu RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
    2. Wszelkie dane podane przez Użytkownika będą przetwarzane przez INTERMEDIA wyłącznie w celu zawarcia i realizacji Umowy o świadczenie usługi komunikacji elektronicznej w serwisie „Bramka SMS” (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz przyjmowania płatności i celach księgowo-podatkowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO), windykacji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit f RODO), gromadzenia, przechowywania i udostępniania danych retencyjnych odpowiednim organom (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 43 i nast. ustawy Prawo komunikacji elektronicznej), obsługi reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), realizacji próśb Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), przedstawienia propozycji zawarcia umowy o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit f RODO) na co Użytkownik wyraża zgodę.
    3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że na podstawie określonej w art. 19 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2024, poz. 1513 z późn. zm.) INTERMEDIA jest uprawniona przetwarzać dane osobowe Użytkownika podane przy rejestracji konta użytkownika i kont zależnych także po zakończeniu korzystania z Usługi, jeżeli są:
      1. niezbędne do rozliczenia Usługi oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z Usługi;
      2. niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z Usługi, o którym mowa w art. 21 ust. 1 wspomnianej ustawy;
      3. dopuszczone do przetwarzania na podstawie odrębnych ustaw.
    4. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Klauzuli informacyjnej akceptowanej przez Użytkownika podczas rejestracji Konta w Serwisie.
    5. Strony postanawiają, że w celu świadczenia Usług lub właściwej realizacji Umowy świadczenia usługi komunikacji elektronicznej w serwisie „Bramka SMS” zawartej pomiędzy Stronami na podstawie niniejszego Regulaminu oraz spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, Użytkownik powierzy INTERMEDIA dane osobowe, które przetwarza i będzie przetwarzał na podstawie odrębnej umowy powierzenia zawartej z administratorem tych danych.
    6. Użytkownik oświadcza, że jest uprawniony do dalszego powierzenia danych osobowych, a w szczególności jest uprawniony do ich powierzenia INTERMEDIA.
    7. Użytkownik oświadcza, że zawrze umowę powierzenia danych osobowych w formie pisemnej, elektronicznej bądź dokumentowej poprzez Panel Użytkownika w trybie art. 384 Kodeksu cywilnego.
  11. PRACE SERWISOWE

    1. INTERMEDIA stosownie do możliwości technicznych dołoży wszelkich starań, aby usługa była świadczona w sposób nieprzerwany, a o terminach ewentualnych przewidzianych przerw, w tym konserwacyjnych, zawiadomi Użytkowników z odpowiednim wyprzedzeniem publikując stosowną informację na stronach serwisu oraz powiadomi za pośrednictwem e-mail przed rozpoczęciem prac.
    2. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, INTERMEDIA ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
    3. Utrudnienie lub uniemożliwienie korzystania z usług z przyczyn wskazanych w pkt. 1 oraz 2 nie uzasadnia jakichkolwiek roszczeń wobec INTERMEDIA.
  12. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

    1. Reklamacja może być złożona z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania bądź nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usług komunikacji elektronicznej:
      1. w formie pisemnej - przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640);
      2. w formie elektronicznej na adres: bramka@gsmservice.pl
    2. Reklamację można wnieść w terminie 7 dni licząc od dnia wysłania wiadomości bądź powstania okoliczności wskazanych w ust. 1. Konsument ma prawo złożyć reklamację do 12 miesięcy od wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1.
    3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać:
      1. imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Użytkownika, zwanego dalej „Reklamującym”;
      2. określenie przedmiotu reklamacji;
      3. przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
      4. dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację wysłanej wiadomości (jeżeli reklamacja dotyczy wiadomości);
      5. precyzyjne określenie roszczenia Reklamującego;
      6. podpis Reklamującego - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
    4. W przypadku gdy złożona reklamacja nie spełnia warunków określonych w ust. 2, INTERMEDIA, o ile uzna, że jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, niezwłocznie wzywa reklamującego do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 dni, i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
    5. Jeżeli w reklamacji nie została określona kwota roszczenia, a prawo do odszkodowania lub zwrotu innej należności oraz kwota tego odszkodowania lub zwrotu nie budzi wątpliwości, INTERMEDIA traktuje reklamację tak, jakby kwota ta była określona.
    6. W przypadku złożenia reklamacji w formie pisemnej przesyłką pocztową albo w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, dostawca usług w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji potwierdza jej przyjęcie.
    7. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji wskazuje dzień złożenia reklamacji oraz zawiera nazwę, adres i numer telefonu jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację.
    8. Przepisu ust. 6 nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
    9. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli reklamacja w tym terminie nie może zostać rozpatrzona, INTERMEDIA poinformuje Użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie jej rozpatrzenia.
    10. Odpowiedź na reklamację zawiera:
      1. nazwę jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację;
      2. informację o dniu złożenia reklamacji;
      3. rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji;
      4. w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności - określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem reklamującego;
      5. pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o których mowa w art. 383 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej;
      6. dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego INTERMEDIA, z podaniem jego imienia, nazwiska oraz zajmowanego stanowiska.
    11. W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna:
      1. dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne;
      2. zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą - w przypadku gdy odpowiedź na reklamację jest udzielana na papierze.
  13. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2023 poz. 2759) Użytkownik będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
    2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza, i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
      1. wiadomością e-mail, na adres bramka@gsmservice.pl,
      2. w formie pisemnej, na adres INTERMEDIA, ul. Ignacego Paderewskiego 126c, 35-328 Rzeszów
    3. INTERMEDIA niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
    4. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w ust. 1 umowę o świadczenie usług uważa się za niezwartą.
    5. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy i o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli INTERMEDIA wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
    6. W przypadku złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, gdy Konsument wyraźnie zażądał wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego i prawa Unii Europejskiej.
    2. Wszelkie oświadczenia stron pozostające w związku z Umową będą kierowane na adres e-mail Użytkownika, wskazany przy rejestracji Konta, lub podany później w Panelu Użytkownika. Oświadczenie skierowane przez INTERMEDIA na ten adres uważa się za skutecznie doręczone, bez względu na to, czy zostało odebrane.
    3. Jeżeli jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu, Umowy lub jakiejkolwiek umowy powiązanej okażą się nieważne lub nieskuteczne w całości lub w części, nie uchybia to ważności pozostałych postanowień. Postanowienie uznane za nieważne lub nieskuteczne zastępowane są postanowieniami o treści dopuszczalnej przez prawo, która w możliwie najpełniejszym zakresie oddaje cel postanowienia zastępowanego.
    4. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
    5. INTERMEDIA informuje Użytkownika będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow. INTERMEDIA informuje, że pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
    6. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust. 4. Sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie Sąd właściwy dla siedziby INTERMEDIA. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest Konsument.
    7. INTERMEDIA zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Użytkownicy zostaną powiadomieniu drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia.
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Dotpay
Płatności obsługuje: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: