GSMService.pl
INTERFEJS API DLA PROGRAMISTÓW - PRZYKŁADOWE ZASTOSOWANIA
Wykorzystując API programiści mają możliwość rozbudowy posiadanego oprogramowania o moduł zautomatyzowanego systemu do komunikacji, który można zastosować praktycznie w każdej branży.

W sklepach internetowych:
  • wzbogacenie systemu realizacji zamówień w opcję powiadamiania klienta o zamówieniu gotowym do odbioru, zaksięgowaniu płatności, nadaniu przesyłki (wraz z jej numerem), itp.,
  • automatyczne wysłanie wiadomości SMS do administratora sklepu z informacją o nowym zamówieniu,
  • usługa powiadamiania klientów o zmianach i promocjach,
  • wysyłanie kodów rabatowych dla stałych Klientów,

Na uczelniach i w szkołach
  • w procesie rekrutacji - powiadomienia o wynikach naboru,
  • powiadomienia informujące o terminach zajęć i egzaminów,
  • powiadomienia o wynikach egzaminów, sprawdzianów, zaliczeń,
  • powiadomienia o zaległych płatnościach,

W sektorze finansowym i windykacyjnym:
  • powiadomienia o rozpatrzeniu wniosków kredytowych,
  • powiadomienia o zbliżającym się terminie zakończenia polisy ubezpieczeniowej,
  • przypomnienia o konieczności zapłaty kolejnej raty ubezpieczenia,
  • wezwanie dłużnika do zapłaty długu,
  • przypomnienia o pilnej należności wobec wierzyciela,
  • powiadomienia o terminie zapłaty oraz wysokości kwoty do zapłaty,

W medycynie:
  • przypomnienie o terminie zbliżającej się wizyty,
  • powiadamianie pacjentów o dostępności wyników badań lekarskich,
  • przypomnienie o szczepieniach i badaniach kontrolnych,

W motoryzacji:
  • przypomnienie o terminie przeglądu technicznego pojazdu,
  • przypomnienie o terminie wizyty w serwisie,
  • powiadomienie o statusie naprawy pojazdu,

W turystyce:
  • informowanie Klientów o ofertach zgodnych z ich oczekiwaniami,
  • powiadamianie Klientów o dokonanej rezerwacji,
  • powiadomienia o zmianach godzin wylotu/wyjazdu,

W logistyce i transporcie
  • usprawnienie systemu logistyki w firmach zajmujących się transportem,
  • informacje o zmianach statusu przesyłki,
  • komunikacja pomiędzy centralą a poszczególnymi kurierami,

W przedsiębiorstwach:
  • wdrożenie wewnętrznego systemu informowania pracowników o zebraniach, zmianach w rozkładzie godzin pracy itp. za pośrednictwem SMSa,
  • wysyłanie SMSów i MMSów bezpośrednio z własnego systemu CRM

Oczywiście możliwości, jakie dostarcza integracja poprzez API można wykorzystać w dowolny inny sposób, w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.

Zapoznaj się z dokumentacją API
Pobierz biblioteki SDK.
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Dotpay
Płatności obsługuje: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: