INTERFEJS API DLA PROGRAMISTÓW - PRZYKŁADOWE ZASTOSOWANIA
Wykorzystując API programiści mają możliwość rozbudowy posiadanego oprogramowania o moduł zautomatyzowanego systemu do komunikacji, który można zastosować praktycznie w każdej branży.
W sklepach internetowych:
Na uczelniach i w szkołach
W sektorze finansowym i windykacyjnym:
W medycynie:
W motoryzacji:
W turystyce:
W logistyce i transporcie
W przedsiębiorstwach:
Oczywiście możliwości, jakie dostarcza integracja poprzez API można wykorzystać w dowolny inny sposób, w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.
Zapoznaj się z dokumentacją API
Pobierz biblioteki SDK.
W sklepach internetowych:
- wzbogacenie systemu realizacji zamówień w opcję powiadamiania klienta o zamówieniu gotowym do odbioru, zaksięgowaniu płatności, nadaniu przesyłki (wraz z jej numerem), itp.,
- automatyczne wysłanie wiadomości SMS do administratora sklepu z informacją o nowym zamówieniu,
- usługa powiadamiania klientów o zmianach i promocjach,
- wysyłanie kodów rabatowych dla stałych Klientów,
Na uczelniach i w szkołach
- w procesie rekrutacji - powiadomienia o wynikach naboru,
- powiadomienia informujące o terminach zajęć i egzaminów,
- powiadomienia o wynikach egzaminów, sprawdzianów, zaliczeń,
- powiadomienia o zaległych płatnościach,
W sektorze finansowym i windykacyjnym:
- powiadomienia o rozpatrzeniu wniosków kredytowych,
- powiadomienia o zbliżającym się terminie zakończenia polisy ubezpieczeniowej,
- przypomnienia o konieczności zapłaty kolejnej raty ubezpieczenia,
- wezwanie dłużnika do zapłaty długu,
- przypomnienia o pilnej należności wobec wierzyciela,
- powiadomienia o terminie zapłaty oraz wysokości kwoty do zapłaty,
W medycynie:
- przypomnienie o terminie zbliżającej się wizyty,
- powiadamianie pacjentów o dostępności wyników badań lekarskich,
- przypomnienie o szczepieniach i badaniach kontrolnych,
W motoryzacji:
- przypomnienie o terminie przeglądu technicznego pojazdu,
- przypomnienie o terminie wizyty w serwisie,
- powiadomienie o statusie naprawy pojazdu,
W turystyce:
- informowanie Klientów o ofertach zgodnych z ich oczekiwaniami,
- powiadamianie Klientów o dokonanej rezerwacji,
- powiadomienia o zmianach godzin wylotu/wyjazdu,
W logistyce i transporcie
- usprawnienie systemu logistyki w firmach zajmujących się transportem,
- informacje o zmianach statusu przesyłki,
- komunikacja pomiędzy centralą a poszczególnymi kurierami,
W przedsiębiorstwach:
- wdrożenie wewnętrznego systemu informowania pracowników o zebraniach, zmianach w rozkładzie godzin pracy itp. za pośrednictwem SMSa,
- wysyłanie SMSów i MMSów bezpośrednio z własnego systemu CRM
Oczywiście możliwości, jakie dostarcza integracja poprzez API można wykorzystać w dowolny inny sposób, w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.
Zapoznaj się z dokumentacją API
Pobierz biblioteki SDK.